foto1
foto1
foto1
foto1
foto1
89 624 20 16
kontakt@tbsszczytno.pl

Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. "JURAND" w Szczytnie

 

     OGŁOSZENIE O NABORZE 

     Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. “JURAND” w Szczytnie

     ogłasza nabór

      1.Nazwa stanowiska: Inspektor ds. płacowo - kadrowych Nazwa i adres jednostki: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ”JURAND” w Szczytnie, ul. Polska 38, 12 – 100 Szczytno

  1. Wymiar etatu: 1
  2. Liczba stanowisk pracy: 1
  3. Miejsce wykonywania pracy: ul. Polska 38, 12-100 Szczytno

 I Wymagania niezbędne na stanowisku:

  1. korzystanie z pełni praw publicznych i pełna zdolność do czynności prawnych;
  2. brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  3. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku;
  4. wykształcenie minimum średnie (zakres: ekonomiczne, administracyjne, rachunkowe, z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi lub pokrewne), preferowane wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce;
  5. Doświadczenie zawodowe: minimum 1–3 lata doświadczenia w pracy (preferowane: na stanowisku związanym z obsługą kadrowo-płacową).
  6. Praktyczna znajomość prowadzenia dokumentacji kadrowej i naliczania wynagrodzeń.
  7. Znajomość przepisów prawa: Ustawa Kodeks pracy, Ustawa o systemie ubezpieczeń społecznych, Ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych (w zakresie rozliczeń pracowniczych), Przepisy dotyczące PPK, ZFŚS, BHP, RODO w kadrach.
  8. Obsługa systemów kadrowo-płacowych i narzędzi biurowych: znajomość programów kadrowo-płacowych (np. Enova, Symfonia, Płatnik, Optima, TETA, SAP, inne), bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel.
  9. Nieposzlakowana opinia.

 IIWymagania dodatkowe na stanowisku:

  1. Umiejętności interpersonalne i organizacyjne: rzetelność, terminowość, samodzielność, umiejętność pracy pod presją czasu, komunikatywność (kontakt z pracownikami, współpraca z działami), szybkiego i precyzyjnego analizowania sytuacji; korzystania z urządzeń informatycznych.
  2. Wysoka kultura osobista.
  3. Dyspozycyjność.

  III. Do obowiązków inspektora ds. płacowo - kadrowych należy w szczególności:

  1. Prowadzenie akt osobowych pracowników zgodnie z przepisami prawa pracy.
  2. Sporządzanie dokumentów związanych z nawiązywaniem, przebiegiem i rozwiązywaniem stosunku pracy (w szczególności: umowy, aneksy, wypowiedzenia, świadectwa pracy).
  3. Ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy (listy obecności, urlopy, zwolnienia lekarskie, nadgodziny).
  4. Przygotowanie planu urlopów i przedstawienie Dyrektorowi do akceptacji,
  5. Ochrona danych osobowych pracowników zgodnie z odrębnymi przepisami,
  6. Monitorowanie ważności badań lekarskich i szkoleń BHP.
  7. Przygotowywanie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach.
  8. Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizacji robót publicznych, prac interwencyjnych, staży, składanie wniosków, rozliczanie refundacji.
  9. Naliczanie wynagrodzeń, premii, dodatków, zasiłków chorobowych i innych świadczeń.
  10. Sporządzanie list płac.
  11. Rozliczanie składek ZUS, podatku dochodowego oraz innych potrąceń.
  12. Prowadzenie potrąceń komorniczych.
  13. Przygotowywanie i wysyłka deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS itp.
  14. Obsługa systemów kadrowo-płacowych.
  15. Dekretowanie i księgowanie.
  16. Przygotowywanie okresowych zestawień, raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne (np. zarządu) i zewnętrzne (ZUS, GUS, PFRON, US).
  17. Udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych.
  18. Przygotowywanie naboru na wolne stanowisko pracy.
  19. Udzielanie informacji i wsparcia pracownikom w sprawach kadrowo-płacowych.
  20. Śledzenie zmian w przepisach prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz wdrażanie ich w praktyce.
  21. Zapewnienie prawidłowego przechowywania dokumentów kadrowo-płacowych.
  22. Przygotowanie dokumentacji do ewentualnych kontroli (Państwowa Inspekcja Pracy, ZUS, US itp.).

 IV. Inspektor ds. płacowo – kadrowych odpowiada za:

  1. Całokształt spraw objętych niniejszym zakresem obowiązków.
  2. Sumienne i terminowe wykonywanie wszystkich spraw wchodzących w powyższy zakres czynności.
  3. Przestrzeganie przepisów prawa, dyscypliny pracy i ustalonego porządku.
  4. Rzetelne i sumienne wykonywanie obowiązków.
  5. Przestrzeganie instrukcji obiegu dokumentów przy sporządzaniu wszelkiej dokumentacji.
  6. Współdziałanie w zakresie obowiązków służbowych z innymi działami TBS oraz organizacjami i instytucjami zajmującymi się problematyką związaną z wykonywaniem niniejszego zakresu czynności.
  7. Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych.
  8. Ponosi odpowiedzialność materialną i rzeczową za powierzone mienie na stanowisku.

 V. Warunki pracy na stanowisku:

  1. praca o charakterze administracyjno-biurowym przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;
  2. praca w pełnym wymiarze czasu pracy w systemie jednozmianowym;
  3. praca w budynku administracyjnym zakładu;
  4. praca w godzinach: poniedziałek - piątek 7:00 – 15:00;
  5. praca w zespole;

  VI. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny;
  2. życiorys (CV);
  3. dokumenty potwierdzające wykształcenie oraz staż pracy (świadectwa pracy) potwierdzone za zgodność z oryginałem;
  4. inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach potwierdzone za zgodność z oryginałem;
  5. oświadczenie kandydata o korzystanie z pełni praw publicznych;
  6. oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie oraz umyślne przestępstwa skarbowe;
  7. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy do potrzeb przeprowadzenia procesu rekrutacji zgodnie z art. 29 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (Dz.U.UE.L.2016.119.1) oraz ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2018 poz. 1000).

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w:

Towarzystwie Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. “JURAND” ul.Polska 38, 12-100 Szczytno od poniedziałku do piątku  w godz. 7ºº – 15 ºº  w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Dotyczy zatrudnienia na stanowisko Inspektora ds. płacowo - kadrowych, bądź przesłać pocztą na adres  w terminie do dnia 21 lipca 2025 roku.

 Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną telefonicznie poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

 Dokumenty kandydatów, którzy nie zostali wybrani nie będą odsyłane.

  

                                                     Dyrektor Towarzystwa Budownictwa Społecznego

                                                    Sp. z o.o. “JURAND” w Szczytnie

                                                      mgr Karolina Łukaszewska

 

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych

Zgodnie z art.13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej z dnia 14 maja 2016r. L 119/1) informujemy, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. “JURAND ” w Szczytnie; dane adresowe: ul. Polska 38, 12-100 Szczytno.
  2. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procedury rekrutacji w ramach niniejszego naboru:
  3. na podstawie obowiązującego Kodeksu pracy – w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych,
  4. na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych w zakresie w jakim podanie danych jest dobrowolne. Dobrowolne podanie w składanej ofercie danych niewymaganych podpisami prawa jest traktowane jak wyrażenie zgody na ich przetwarzanie. W odniesieniu do takich informacji przysługuje Pani/Panu prawo cofnięcia zgody.
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania oraz przez okres wynikający z przepisów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
  6. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych są podmioty upoważnione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowiązujących przepisów prawa.
  7. Ma Pani/Pan prawo do:
  • żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
  • wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania,
  • przenoszenia danych,
  • wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
  • cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  1. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą poddawane profilowaniu.
  2. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
  3. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych wynika z przepisów prawa, z wyjątkiem danych osobowych, które zostały podane dobrowolnie. Konsekwencją niepodania danych osobowych (będących wymogiem ustawowym) będzie brak możliwości wzięcia udziału w procedurze rekrutacji.

 

     Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. „JURAND” w Szczytnie posiada do wynajęcia wolny lokal użytkowy położony w Szczytnie przy ul. Polskiej 38 składający się z pomieszczeń biurowych o łącznej powierzchni 173,83 m2 wraz z przyległym gruntem o powierzchni 132,34 m2.

      Lokal wyposażony jest w centralne ogrzewanie gazowe.

     Osoby zainteresowane najmem prosimy o kontakt w siedzibie Spółki przy ul. Polskiej 38, lub telefonicznie 896242016.